"Нестле България" планира ново намаление на използваните природни ресурси
Published on 15.05.2018

Емануел Артур: До 2025 г. корпорацията си поставя за цел да рециклира 100% от опаковките или да ги използва повторно

© Юлия Лазарова Още по темата
"Нестле България" ще инвестира 4.6 млн. лв. през 2018 г.

За миналата година компанията отчита 258 млн. лв. оборот и 23.3 млн. лева оперативна печалба
24 апр 2018
"Нестле България" ще приеме ученици за практическо обучение

Десетокласниците ще посещават софийската фабрика един ден от седмицата и ще получават заплащане
23 ное 2017 За последните шест години "Нестле България" е намалила разхода на вода за производствени нужди с 52%, или с 58 126 куб. метра, което се равнява на водата в 23 басейна с олимпийски размери. През 2018 г. българското дружество ще намали употребата на вода с още 4%, което се равнява на 1.5 млн. бутилки от литър и половина, обявиха от компанията на пресконференция.

Нула депонирани отпадъци

"Нестле България" отчита и икономия от 15% на използваната електроенергия за последните шест години, което се равнява на годишната консумация на 1200 средностатистически български семейства. Целта е през тази година използваното от компанията електричество да падне с още 2%, посочват от дружеството.

От март 2014 г. "Нестле България" не депонира отпадъци на сметище, защото те или се рециклират, или се използват за биогориво. Плановете за 2018 г. предвиждат намаление на генерираните отпадъците с още 160 тона. До 2025 г. корпорацията си поставя за цел да рециклира 100% от опаковките или да ги използва повторно, уточни Емануел Артур, изпълнителен директор на "Нестле България".

По-здравословни продукти

Днес Nestle обяви на глобално ниво своето решение до 2030 г. да помогне на 50 млн. деца по света да водят по-здравословен начин на живот, а "Нестле България" - на 500 хил. деца в страната. Програмата "Нестле" за по-здрави деца" включва разработване и въвеждане на по-здравословни продукти, както и съвети за семействата, свързани с храненето и физическата активност.

През последните шест години световната хранителна корпорация намалява целенасочено концентрацията на захар, сол и мазнини в продуктите си. До 2020 г. тя планира да добави 750 млн. порции зеленчуци към продуктите си, 300 млн. порции (16 грама) богати на фибри зърнени и бобови растения, ядки и семена, както и да намали добавените захари с 5%, солта с 10% и да завърши ангажимента, поет през 2014 г., за намаляване на наситените мазнини с 10%.



Покажи всички


Copyright © 2015 PromoMall. Всички права запазени.



Публикуване на Промоция

placeholder