КЗП: Най-честите оплаквания от Черния петък са за фалшиви намаления
Published on 02.12.2019


гледано: 35   Още видеоРейтинг 1Рейтинг 2Рейтинг 3Рейтинг 4Рейтинг 50 гласа

Наблюдава се нарастване на интереса към Черния петък в България и все повече хора пазаруват онлайн. В страната 30% от потребителите пазаруват само онлайн. Това каза Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите, в предаването "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.Още по тематаКакви са ефектите от Черния петък върху търговията?Българите и румънците пазаруват най-малко онлайн в ЕСЧерният петък - критичен ден за търговците на дребно

"Предприемчивите търговци решиха, че кампанията за Черния петък трябва да стартира по-рано. Бяха направени необходимите рекламни кампании, за да може потребителите да се ориентират", посочи той и обясни, че най-честите оплаквания на клиентите по време на кампанията са свързани с фалшив процент намаление.

Според Маргаритов доста клиенти показват завидна грамотност, тъй като са наблюдавали динамиката в цената на определени стоки.

По думите му трябва да се работи активно, за да може хората да разберат, че имат потребителски права.

Маргаритов коментира кои са най-предпочитаните продукти през кампанията.

„В рамките на кампанията се купуват предимно дрехи, козметика, битова електроника, детски играчки и обувки“, посочи председателят на Комисията за защита на потребителите.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria. 



Покажи всички


Copyright © 2015 PromoMall. Pulsix Design Всички права запазени.
Защита на данни