Microsoft затваря за постоянно своите физически магазини
Published on 27.06.2020


Американският технологичен гигант Microsoft ще извърши стратегическа промяна в своите търговски операции, включително затваряне на своите физически магазини. Възползвайки се от задължителното затваряне поради коронавируса компанията, която има повече от сто магазина в целия свят в САЩ, Канада, Австралия и Обединеното кралство, реши да се съсредоточи върху онлайн продажбите. 

Това решение ще окаже отрицателно въздействие от приблизително 450 милиона долара (401 милиона евро) в последното тримесечие на фискалната му година, която приключва на 30 юни, и което е еквивалентно на въздействие от около 0,05 долара на акция, изчисляват от мултинационалната компания.

"Членовете на екипа за търговия на дребно на компанията ще продължат да обслужват клиенти от корпоративните съоръжения на Microsoft и да провеждат дистанционно продажби, обучение и поддръжка", заявиха от Microsoft, която ще продължи да инвестира в своите дигитални магазини, достигайки до повече от 1,2 милиарда души всеки месец на 190 пазара по света. 

Засега компанията ще поддържа само четири ключови локации отворени  - в Лондон, Ню Йорк, Сидни и кампуса в Редмънд, където е седалището й.

"Продажбите ни нараснаха онлайн, тъй като нашето продуктово портфолио се превърна в до голяма степен в дигитални предложения, а нашият екип демонстрира способността си да обслужва клиенти извън всяко физическо местоположение", заяви вицепрезидентът на корпорацията на Microsoft Дейвид Портър. 

През първите девет месеца на фискалната си година Microsoft получи нетна печалба от 33 079 милиона долара (29 495 милиона евро), 27% над печалбата си за същия период на предходната година, докато оборотът й се увеличи с 14%, до 104 982 милиона долара (93 609 милиона евро). 

Източници: abc.es, eleconomista.es



Покажи всички


Copyright © 2015 PromoMall. Pulsix Design Всички права запазени.
Защита на данни