През 1928 г. светът на висшата мода е дефиниран от елегантност, лукс и нарастващо усещане за модерност с една дума – Art Deco.Роклите, моделирани от Лиси Перо, Гертруд Кларк и Мадам Сасау в Бергдорф Гудман, отразяват изтънчеността на Art Deco, стил, доминирал в края на 20-те години.Модни къщи и универсални магазини като Bergdorf Goodman бяха на челните места в популяризирането на висша мода на богатите клиенти, предлагайки дизайни, които въплъщават променящите се роли.Това беше време, когато рокли в стил флапер с паднала талия, сложни мъниста и течащи силуети символизираха както социалното освобождение, така и отхвърлянето на твърдата Едуардска епоха.Едуард Стайхен, легендарният фотограф зад тази фотосесия на Vogue, беше ключова фигура във оформянето на визуалната естетика.Като главен фотограф на Vogue and Vanity Fair, Щайхен улови блясъка и модерната женственост от края на 20-те години на миналия век.Неговите творби изиграха решаваща роля за съчетаването на модата и изобразителното изкуство, издигайки търговската фотография до нови артистични висини.До 1928 г. модната фотография се превръща в мощен инструмент в маркетинга на луксозни стоки, а изображенията на Steichen спомагат за дефиниране на начина на живот.Неговите портрети на тези модели в Bergdorf Goodman не само показаха последните тенденции, но и увековечиха културните и естетическите усещания на епохата.В края на 20-те години на миналия век е пикът на епохата на джаза, точно преди срива на фондовата борса през 1929 г. да донесе драматичната Голяма депресия.През този период Ню Йорк беше център на креативността и лукса, като универсални магазини като Bergdorf Goodman служиха за елитни дестинации за жени, осъзнаващи стила.Роклите, моделирани в тази фотосесия, представляваха нещо повече от материя и дизайн; те бяха символи на овластяване, елегантност и постоянно развиващата се природа на модата.