Защо автомобилна компания дава на съд инфлуенсъри
Published on 15.06.2025


Едно от предимствата на социалните мрежи е, че всеки може да изрази мнението си за абсолютно всичко. Нещо, което може да не е в интерес на някои бизнеси и марки.
2000 км с едно зареждане? Да, BYD твърдят, че е възможно
2000 км с едно зареждане? Да, BYD твърдят, че е възможно

Китайската автомобилна компания прави революция

Така например BYD, които през последните години щурмуваха пазара на електромобили, измествайки Tesla по продажби в световен мащаб, са предприели правни действия срещу хора, които не харесват колите им.

И по-точно срещу 37 инфлуенсъри и 126 акаунта в социалните мрежи, срещу които са завели дела за клевета и оронване на престижа. Също така китайската компания възнамерява не само да продължи да завежда дела срещу хора, които разпространяват невярна информация, но и да възнаграждава тези, които подават акуратни сигнали.

В профила си в Weibo BYD пише, че са наблюдавали повтарящи се, организирани и злонамерени онлайн атаки от медии и пиар агенции. Тези атаки са "сериозно уронили репутацията на компанията, нарушили пазарния ред и оказали отрицателно въздействие върху правилното развитие на индустрията", казват още от BYD.

От компанията посочват няколко инфлуенсъра, които в китайски социални мрежи са отправяли неверни твърдения за финансовото състояние на компанията, това, че колите им са надценени и некачествено направени.
Коя е новата китайска автомобилна марка, която идва в България
Коя е новата китайска автомобилна марка, която идва в България

Leapmotor ще се представя от SFA Automotive у нас

Според Carscoops, в някои от делата съдът е отсъдил в полза на компанията, налагайки парични глоби и публично извинение на провинилите се. Става дума за глоби в порядъка на 8000 долара до 14 000 долара.



Покажи всички

Copyright PromoMall © Pulsix Design
Поверителност