Има място за старите кучета
Published on 16.10.2025

Модната къща Moncler представи новата си глобална кампания „Warmer Together“, която обединява две от най-големите имена в киното – Ал Пачино и Робърт де Ниро. Това е първият път, когато двамата холивудски титани застават рамо до рамо в рекламна визия, съчетаваща стил, приятелство и вечна класа.Пачино и Де Ниро са приятели повече от половин век – от времето, когато и двамата прохождат в Ню Йоркската актьорска сцена. Въпреки че са участвали в едни и същи филми, техните съвместни появи на екрана са редки, което прави тази кампания още по-специална.Moncler умело използва тяхната харизма и силата на връзката им, за да подчертае основното послание на колекцията – топлината не идва само от дрехите, а и от хората, с които ги споделяме.Вижте снимки от рекламната кампания в ни.



Покажи всички

Copyright PromoMall © Pulsix Design
Поверителност