Откакто Сидни Суини участва в спорната реклама на American Eagle това лято — която някои зрители тълкуваха като насърчаваща евгеника и превъзходството на белите хора — изглежда, че всяко нейно движение е подложено на публичен контрол, с цел да се разбере къде точно се намира актрисата в политическия спектър. Интервютата ѝ стават все по-популярни, докато наблюдателите се опитват да четат между редовете, а дори и изборът ѝ на дрехи се анализира в търсене на доказателства за вътрешните ѝ убеждения.
Не е изненадващо, че облеклото, което Суини носеше по-рано тази седмица в „The Tonight Show with Jimmy Fallon“, отново разпали страстни дебати. Облечена в прилепнала бордо рокля, завършваща точно над глезените ѝ, Суини бързо беше сравнена от много критици с водеща на десен новинарски канал. Коментарите под промоционалния пост в X на официалния акаунт на шоуто говорят сами за себе си, като наблюдатели направиха оживени сравнения с говорителя на Белия дом Каролин Ливит, Иванка Тръмп и бившата водеща на Fox News Мегин Кели. Подобни коментари се появиха и под снимка на Суини в Instagram, споделена от нейния фризьор. Един открит създател на съдържание дори публикува видео, критикуващо облеклото, твърдейки, че екипът на Суини „прави това нарочно“.
Реакциите към външния вид на актрисата стават по-логични, ако се вземе предвид пътят на публичния ѝ образ напоследък. Големият ѝ пробив дойде през 2019 г. в хитовия сериал на HBO „Еуфория“, където получи критически похвали за ролята си на тийнейджърката Каси Хауърд. Оттогава Суини се снима в американския телевизионен сериал „The White Lotus“, както и в отличения с награди независим филм „Reality“ (2023), популярната романтична комедия „Anyone But You“ (2023) и суровата спортна драма „Christy“ (2025), която проследява живота на професионалната боксьорка Кристи Мартин и включва драстична промяна в косата и грима ѝ.
Кариерата на Суини е наричана „една от най-обещаващите сред младите актьори в Холивуд“, но противоречията никога не са далеч. През 2022 г. станаха популярни снимки на Суини от семейно парти, на което гости носеха шапки в стил MAGA, което предизвика въпроси за нейните политически възгледи. „Хора, това е лудост,“ написа тя в отговор в X. „Невинно празнуване на 60-ия рожден ден на майка ми се превърна в абсурдно политическо изявление, което не беше целта. Моля, спрете с предположенията“.
През август тази година се появиха съобщения, че Суини е била регистриран републиканец във Флорида от юни 2024 г. Но именно рекламата на American Eagle предизвика най-много критики заради възприетата ѝ евгенична реторика. Първоначално Суини не коментира разгорялата се буря около кампанията, което накара хората да правят свои изводи за отношението ѝ. През ноември списание GQ публикува интервю, в което пита Суини за последствията от рекламата. Тя отговаря, че е изненадана от реакцията, но не се извинява, а подчертава любовта си към дънките и позицията си, че не е там, за да казва на хората какво да мислят. Когато е попитана дали иска да изясни намеренията си, актрисата отговаря: „Мисля, че когато имам тема, по която искам да говоря, хората ще ме чуят“.