Кои са най-предпочитаните модни категории у нас през второто тримесечие според GLAMI.bg?
Published on 28.07.2021


Макар пандемията все още да не е отминала, през второто тримесечие на 2021 г. потребителите показаха изцяло различен начин на мислене в сравнение със същия период на миналата година.
Търсенето на рокли, слънчеви очила и плажно облекло бележи трицифрени ръстове в онлайн търговията навсякъде по света. Тази картина е силно повлияна от напредъка при ваксинирането и вдигането на ограниченията, което доведе до повишаване на търсенето на по-елегантни стилове и артикули, свързани с пътувания и свободно време.


Важи ли този тренд и за България? Нека разберем!
След дългата зима хората започнаха да подновяват гардеробите си с по-модерни артикули. Според вътрешни данни на още от началото на лятото, по-конкретно от юни 2021 г., поръчките на базови модни категории отчитат внушителен ръст в сравнение със същия месец на миналата година - рокли (+128%), чанти (+250%), блейзъри (+526%) и обувки на висок ток (+284%). Друга категория с впечатляваща динамика е тази на , която записва повишение с 337% спрямо юни 2020 г.
Предпазливостта изглежда още е важен фактор при пазаруването и вземането на решения за нови попълнения в летния гардероб. И все пак, потребителското поведение и предпочитания са напълно различни спрямо първото пандемично лято през 2020 г.
Тази година повече „летни категории", като лоуфъри и мокасини (+126%), (+122%), тениски (+169%) и сандали (+119%) регистрират значителен ръст в сравнение с юни 2020 г.
Някои от най-продаваните категории за миналата година от популярното през локдауна домашно облекло, например пижами и бельо, отчитат спад съответно с 20% и 50% на годишна база.



Покажи всички




В момента няма актуални промоции! Опитайте отново утре!

Copyright © 2015 PromoMall. Pulsix Design Всички права запазени.
Защита на данни