Щом стане дума за мода в Европа, човек някак инстиктивно се сеща за бутиците в Милано или Париж. Ако говорим за все по-актуалната вълна "кръгова мода", която може да помогне по-дълго да обитаваме спокойно и добре облечени планетата си - село Равно поле край Елин Пелин може да се превърне в пример.
Защо точно Равно поле? Там е домът на един от най-големите центрове за обработка и дистрибуция на аутлет и втора ръка запазени облекла, обувки не само в България, но и в Европа.
Инвестицията е на високотехнологичната и иновативна компания за кръгова мода, а стойността на вложението е 20 млн. лв.
Центърът отваря врати година, след като българската семейна компания Remix стана част от американския гигант thredUP - една от най-големите онлайн платформи за препродажба на дрехи, обувки и аксесоари в света.

Новата база е разположена върху близо 30 000 кв. м. Капацитетът й утроява досегашните възможности на Remix, като позволява обработката на 60 000 уникални артикула дневно.
Всяка обработена пратка подлежи на експертен контрол и няколко нива на проверка, което гарантира безкомпромисно качество, обясняват от компанията.
Това е възможно благодарение на съвременните технологии, обслужване и автоматизация на процесите, като иновативният подход е плод на 10 години международен опит в бранша.

"е създадена в отговор на вредното въздействие, което модната индустрия оказва върху природата. Затова постоянно стимулираме препродажбите, като инвестираме в нови технологии, ускоряваме оперативните процеси, разширяваме възможностите за автоматизация и обема от доставки.", казват от компанията

"Успешен бизнес модел се създава единствено с мисъл за бъдещето и хората", вярват в Remix.
"Развиваме и предоставяме мащабни технологични решения, които осигуряват на хората съвременен, интелигентен и лесен начин да пазаруват и да удължават живота на дрехите си, а в резултат от тези постоянни, целенасочени усилия в Remix и thredUP създаваме устойчиво бъдеще за сектора", казва Любомир Кленов, съосновател и изпълнителен директор на Remix.

Българската компания развива и иновативната си услуга . Услугата позволява на всеки да продаде запазените си дрехи, обувки и аксесоари бързо и удобно, вместо да ги складира у дома . Заедно с това клиентите имат възможност да пазаруват без компромис, но с грижа за бюджета си и природата.

Кутиите, в които покупките ви пристигат, са произведени от 100% рециклиран материал.
Компанията оперира в България и 8 други пазара в Централна и Източна Европа. От създаването ѝ преди 10 години до днес е обработила над 23 милиона артикула или 7 400 тона и е допринесла за спестяването на над 168 млн. килограма CO2 емисии, 2,5 млрд. MJ електричество и над 6,2 млрд. литра вода. Данните са на база методология за изчисление, изработена от Green Story Inc.
С откриването на новия център за обработка и дистрибуция в Равно поле числата ще продължат да растат, а България ще заеме водещо място в кръговата мода и ще отговори на изискванията на новата Стратегия за устойчивите текстилни изделия на ЕС, фокусирана върху удължаването на живота на дрехите.